47 نکته طلایی تبلیغ آنلاین جذاب که باید بدانید

نوشتن یک تبلیغ آنلاین جذاب برای جلب توجه مشتریان بالقوه و ایجاد تبدیل بسیار مهم است.

در اینجا 47 نکته برای کمک به ایجاد یک تبلیغ آنلاین و قانع شده ارائه شده است:

  1. مخاطبان هدف خود را بشناسید: بدانید دوست ایده آل شما چه کسانی هستند و تبلیغ خود را با علایق، نیازها و خواسته های آنها تنظیم کنید.
  2. یک عنوان قانع کننده بسازید: یک عنوان جذاب و جلب توجه ایجاد کنید که خوانندگان را ترغیب می کنند تا روی تبلیغ شما کلیک کنند.
  3. از زبان متقاعدکننده استفاده کنید: از کلمات و عبارات قدرتمند استفاده کنید که احساسات را برمی انگیزد و خوانندگان را متقاعد می کند که اقدام کنند.
  4. نقاط فروش منحصربه‌فرد را برجسته کنید: ویژگی‌ها یا کمک به محصول خدمات خود را که آن را از رقبای متمایز می‌کند، به وضوح بیان کنید.
  5. مزایا را بررسی کنید: به جای اینکه فقط ویژگی‌ها را فهرست کنید، می‌توانید استفاده کنید که چگونه محصول یا خدمات شما می‌تواند مشکلی برای حل یا خواسته‌های مشتریان را داشته باشد.
  6. مختصر نگاه دارید: در پیام‌های خود واضح و مختصر باشید تا مطمئن شوید که خوانندگان به سرعتی که می‌دهند می‌دهند می‌شوند.
  7. استفاده از نقاط گلوله: اطلاعات را به نقاط گلوله تقسیم کنید تا بخوانید و آن را آسان تر کنید.
  8. شامل یک فراخوان برای اقدام (CTA): از خوانندگانی که می خواهند تا با گنجاندن یک CTA واضح و قانع کننده، اقدام نظر را انجام دهند.
  9. ایجاد فوریت: با استفاده از عباراتی مانند “پیشنهاد زمان محدود” یا “تا زمانی که منابع تمام شده است” اقدام فوری را انجام دهید.
  10. از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید: از تصاویر یا ویدیوهای جذاب بصری استفاده کنید که محصول یا خدمات شما را به طور مستقیم نشان می دهد.
  11. بهینه سازی برای دستگاه تلفن همراه: مطمئن شوید که تبلیغ شما برای موبایل مناسب است و به درستی در صفحات مختلف نمایش داده می شود.
  12. جایگاه تبلیغات را در نظر بگیرید: پلتفرم یا وب سایت مناسبی را انتخاب کنید که احتمالاً هدف شما را در نظر بگیرید.
  13. مخاطبان را تقسیم بندی کنید: تبلیغات مختلف را برای اهداف خود بر اساس جامعه شناسی، علایق یا رفتار آنها تنظیم کنید.
  14. تبلیغات A/B خود را آزمایش کنید: انواع تبلیغات را برای شناسایی تشخیصترین و بهینه کمپین خود آزمایش کنید.
  15. درج شواهد اجتماعی: برای ایجاد اعتماد و اعتبار، توصیفات، نظرات، یا رتبه‌بندی‌ها را بگنجانید.
  16. به اعتراضات حل کنید: ایرادات یا احتمالات احتمالی را پیش بینی کنید و در نسخه تبلیغاتی خود به آنها رسیدگی کنید.
  17. از اعداد و آمار استفاده کنید: داده‌ها یا آمارهای مربوطه را برای حمایت از ادعاهای خود و متقاعدکننده‌های تبلیغاتی خود ترکیب کنید.
  18. احساس انحصاری ایجاد کنید: توضیحات یا تبلیغات ویژه را برای کسانی که به آگهی پاسخ می دهند ارائه دهید.
  19. شخصی‌سازی آگهی</قوی>: از زبان یا هدفگیری شخصی سازی شده استفاده کنید تا آگهی را بیشتر برای هر خواننده احساس کنید.
  20. داستان مشخص: خوانندگان را با بیان داستانی متقاعدکننده که با احساسات یا تجربیات آنها طنین اندازه گیری کنید، درگیر کنید.
  21. از طنز استفاده کنید (در صورت لزوم): طنز را در تبلیغات خود بگنجانید تا آن را به یاد ماندنی کنید و ارتباط مثبتی با نام تجاری خود ایجاد کنید.
  22. جوایز یا تقدیرنامه را برجسته کنید: در صورت وجود، جوایز، گواهینامه ها یا تمجیدهایی که کسب و کارتان را دریافت کرده اند ذکر می شود.
  23. شامل نمادهای رسانه‌های اجتماعی: با درج نمادهای رسانه‌های اجتماعی در تبلیغات، ارتباط با برند خود را در رسانه‌های اجتماعی برای خوانندگان آسان کنید.
  24. نمونه‌ها یا موارد رایگان را ارائه دهید: با ارائه موارد، نمونه یا آزمایشی، انگیزه‌های برای خوانندگان رایگان تا با تبلیغ شما درگیر شوند.
  25. از کلمات بهتر استفاده کنید: از عوامل مؤثر استفاده کنید که احساسات قوی را برمی انگیزد و به خود جلب می کند، مانند «انحصاری»، «انقلابی» یا «باور نکردنی».
  26. مرتبط نگه دارید: مطمئن شوید که شما را با هدفی که کاربران را به آن هدایت می‌کند تا تجربه کاربری ثابتی داشته باشد، تبلیغ کنید.
  27. تخفیف ها یا پس اندازه ها را برجسته کنید: در وجود، هر گونه تخفیف، تبلیغات یا پس از مرتبط با محصول یا خدمات خود را انجام دهید.
  28. از تکنیک های داستان سرایی استفاده کنید: ساختاری رویایی در آگهی خود ایجاد کنید که خوانندگان را مجذوب خود کنند و آنها را درگیر کند.
  29. از اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی: با افراد با نفوذ در صنعت خود برای تبلیغ محصول یا خدمات خود از طریق کانال های آنها همکاری کنید.
  30. ضمانت نامه را بررسی کنید: برای رفع نگرانی احتمالی احتمالی، ضمانت بازگشت یا ضمانت را دریافت کنید.
  31. از تولید شده توسط کاربران: ایجاد شده توسط مشتریان خود را به نمایش، مانند نظرات، توصیفات، یا تصاویر تولید شده توسط کاربر.
  32. احساس FOMO ایجاد کنید: از ترس از دست دادن (FOMO) برای ایجاد فوریت و اقدام فوری استفاده کنید.
  33. سرعت بارگذاری را بهینه کنید: مطمئن شوید که تبلیغ شما را به سرعت بارگیری می‌کند تا از آن استفاده کنید تا دلیلی برای جلوگیری از بارگیری توسط کاربران وجود داشته باشد.
  34. از کلمات کلیدی پویا استفاده کنید: درج کلمه کلیدی پویا را برای شخصی سازی آگهی بر اساس عبارت جستجوی کاربر وارد کنید.
  35. مزایای رقابتی برجسته هستند: آنچه محصول یا خدمات شما را از نظر قیمت، کیفیت یا ویژگی‌ها از رقبای متمایز می‌کند، به وضوح بیان کنید.
  36. محرک های احساسی را در نظر بگیرید: محرک های عاطفی را که با مخاطب هدف شما طنین می شود شناسایی کرد و آنها را در نسخه تبلیغاتی خود بگنجانید.
  37. استفاده از فونت‌های واضح و خوانا: فونت‌هایی را انتخاب کنید که در دستگاه‌ها و اندازه‌های مختلف به آن‌ها بپردازید.راحت خوانده می شوند.
  38. اجتناب از اصطلاحات تخصصی: از زبانی استفاده کنید که برای هدف شما به راحتی قابل درک باشد و از اصطلاحات تخصصی یا اصطلاحات خاص صنعت مراقبت کنید.
  39. شامل کلمات کلیدی مرتبط: کلمات کلیدی مرتبط را در نسخه تبلیغاتی خود بگنجانید تا قابلیت مشاهده و ارتباط را برای تبلیغات موتور جستجو بهبود بخشید.
  40. به نقاط درد توجه کنید: نقاط دردناک یا چالش هایی که هدف خود را با آن هدف قرار می دهند، شناسایی می شوند و محصول یا خدمات را به عنوان یک راه حل قرار می دهند.
  41. روی چند کلمه اول انتخاب کنید: مطمئن شوید که کلمات انتخابی برای شما جلب توجه می کنند زیرا بدون گسترش آگهی قابل مشاهده هستند.
  42. هدف‌گیری محلی را در نظر بگیرید: اگر کسب‌وکار محلی، مناطق جغرافیایی را برای دستیابی به مشتریان بالقوه در نزدیکی هدف قرار دهید.
  43. از توصیفات تأثیرگذاران استفاده کنید: در صورت امکان، برای افزایش اعتبار، توصیه‌های اینفلوئنسرهای معروف یا متخصصان صنعت را بگنجانید.
  44. هدف‌گذاری رسانه‌های اجتماعی افزایش می‌یابد: از گزینه‌های هدف‌یابی موجود در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای دستیابی به مخاطبان خاص استفاده می‌شود.
  45. استفاده از هدف‌گیری مجدد: کمپین‌های هدف‌گیری مجدد برای جذب کاربرانی که قبلاً با نام تجاری شما تجربه کرده‌اید، اجرا کنید.
  46. ارسال یا مرجوعی رایگان را برجسته کنید: در صورت وجود، برای حمل و نقل رایگان یا سیاست‌های بازگشت بدون دردسر مرتبط با محصول خود ذخیره کنید.
  47. نظارت و بهینه سازی: به طور مستمر بر عملکرد تبلیغ خود نظارت داشته باشید و تنظیمات لازم را برای بهبود اثربخشی آن انجام دهید.

6 مرحله مهم

برای نوشتن یک تبلیغ آنلاین جذاب، این شش مرحله مهم را دنبال کنید:

  1. اهداف خود را تعریف کنید: اهدافی را که می‌خواهید با کمپین تبلیغات آنلاین خود به دست آورید، به وضوح تعریف کنید، مانند افزایش فروش، ایجاد سرنخ، یا افزایش آگاهی از برند. >
  2. مخاطبان هدف خود را تحقیق کنید: تحقیقات کامل را برای شناخت جمعیت، علایق، رفتار و نظر هدف خود انجام دهید.
  3. نسخه تبلیغاتی متقاعد کننده را ایجاد کنید: از نکات ذکر شده در بالا برای ایجاد یک نسخه تبلیغاتی متقاعدکننده و جذاب استفاده کنید که با مخاطب هدف شما را انجام دهید.
  4. پلتفرم مناسب را انتخاب کنید: پلتفرم آنلاین یا شبکه تبلیغاتی مناسب را انتخاب کنید که مخاطبان شما بیشترین احتمال را دارند که آگهی شما را ببیند و با آن ممکن باشد.
  5. طراحی خلاقیت های بصری جذاب: تصاویر چشم نواز ایجاد کنید که با هویت برند شما همسو باشید و پیام شما را به طور مستقیم منتقل کند.
  6. نظارت و بهینه سازی عملکرد: به طور مداوم عملکرد تبلیغات خود را ردیابی کنید، معیارهای کلیدی را تجزیه و تحلیل کنید، و برای بهینه سازی نتایج، بهینه سازی ها بر اساس داده ها انجام شود. .

5 چیزی که باید از آن جلوگیری کنید

هنگام نوشتن یک تبلیغ آنلاین، مهم است که از مشکلاتچیزی که می تواند اثربخشی آن را تضعیف کند، جلوگیری کنید:

  1. پیچیدگی از حد پیام: نسخه تبلیغاتی را بیش از حد نگه دارید و از آن مطمئن شوید که مطمئن شوید و از خوانندگان با اطلاعات بیش از حد جلوگیری کنید.
  2. استفاده از زبان عمومی: از استفاده از عبارات کلی یا کلیشه ای که برند یا محصول شما را از رقبا متمایز نمی کند، خودداری کنید.
  3. غفلت از تصحیح تصحیح: نسخه تبلیغاتی خود را برای اشتباهات گرامری، اشتباهات تایپی یا تناقضاتی که می تواند معتبر باشد و حرفه ای بودن را تضعیف کند، دوباره بررسی کنید.
  4. عدم یک فراخوان برای اقدام واضح: مطمئن باشید که تبلیغ شما شامل یک فراخوان برای اقدام واضح و قانع‌کننده است که خوانندگان را در مواردی که بعدا باید انجام دهند می‌کند.
  5. نادیده گرفتن ها و تجزیه و تحلیل ها: از این موضوع غافل نشویداهمیت ردیابی و تجزیه و تحلیل داده ها برای درک عملکرد تبلیغات شما و بهینه سازی آگاهانه..

  1. 35 نکته برای نوشتن یک تبلیغ آنلاین جذاب

برای ایجاد یک تبلیغ آنلاین، از تکنیک‌ها و استراتژی‌هایی استفاده می‌شود که مشتریان بالقوه را می‌سازند و آن‌ها را به اقدام می‌کنند، بسیار مهم است. 35 نکته زیر می تواند به شما در نوشتن یک تبلیغ آنلاین جذاب کمک کند:

1.1. مختصر و واضح نگاه کنید: از زبان ساده استفاده کنید و از اصطلاحات تخصصی خودداری کنید تا مطمئن شوید که پیام شما به راحتی قابل درک است.

1.2. از عناوین قوی استفاده کنید: عناوین جذابی ایجاد کنید که فوراً هدف تبلیغ را نشان دهندگان است.

1.3. مزایای برجسته: مزایایی که محصول یا خدمات شما ارائه می دهد و اینکه چگونه می توانید زندگی را بهبود بخشید، ایجاد کنید.

1.4. از زبان متقاعد کننده استفاده کنید: از کلمات و عبارات قوی استفاده کنید که احساسات را برمی انگیزد و خواننده را متقاعد می کند که اقدامی انجام دهد.

1.5. ثبات را حفظ کنید: مطمئن شوید که طراحی، لحن و تبلیغات شما با برند شما سازگار است.

1.6. از تصاویر متقاعد کننده استفاده کنید: شامل تصاویر، ویدیوها یا گرافیک های با کیفیت بالا که پیام شما را پشتیبانی و بهبود می بخشد.

1.7. اثبات اجتماعی را نشان دهید: برای نشان دادن اثربخشی محصول خود، توصیه‌ها، بررسی‌ها یا مطالعات موردی را در نظر بگیرید.

1.8. سریع ایجاد کنید: از عباراتی مانند “پیشنهاد زمان محدود” یا “اکنون اقدام کنید” برای اقدام فوری استفاده کنید.

1.9. یک فراخوان برای اقدام واضح ارائه دهید: یک اقدام خاص و با قابلیت انجام آسان برای خوانندگان ارائه دهید، مانند «برای خرید اکنون اینجا را کلیک کنید».

1.10. بهینه سازی برای موبایل: مطمئن باشید که تبلیغ شما برای مناسب است، زیرا از کاربران از طریق تلفن های هوشمند خود به اینترنت دسترسی دارند.

1.11. پیام را شخصی سازی کنید: از نام مشتری استفاده کنید یا آگهی را مطابق علایق تنظیم کنید تا تجربه شخصی را ایجاد کنید.

1.12. انواع مختلف تبلیغات را آزمایش کنید: برای تشخیص ترکیب، تیترها، تصاویر و فراخوان های مختلف را آزمایش کنید.

1.13. تبلیغ را مرتبط دارید: اطمینان حاصل کنید که تبلیغ شما برای مخاطب آن مناسب و مطابق با علایق و نیازهای آنها است.

1.14. شفاف باشید: ویژگی ها، مزایا و دیگر احتمالی محصول را به وضوح بیان کنید.

1.15. از قالب‌های تبلیغاتی مورد توجه: برای جلب توجه کاربران، قالب‌های تبلیغاتی مختلف، مانند تبلیغات چرخ فلکی یا تبلیغات ویدیویی را آزمایش کنید.

1.16. یک هدف مشخص کنید: هدف را برای تبلیغ خود تعیین کنید، مانند افزایش آگاهی از برند یا افزایش فروش.

1.17. تجزیه و تحلیل و تحلیل و بهینه سازی: به طور منظم داده های آگهی خود را بررسی کنید و ارزیابی را برای بهبود اثربخشی آن انجام دهید.

1.18. معتبر باشید: شخصیت و ارزش های برند را برای ایجاد ارتباط واقعی با مخاطبان خود ارائه دهید.

1.19. آگهی را به روز نگه دارید: تبلیغ خود را مرتباً به روز کنید تا ارتباط برقرار کنید و آن را حفظ کنید.

1.20. آن را به اشتراک بگذارید: دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را برای کاربران به اشتراک گذاری آگهی های شما با شبکه هایشان در نظر بگیرید.

1.21. رقابت خود را رصد کنید: تبلیغات رقبای خود را مطالعه کنید تا فرصت های بهبود و تمایز را شناسایی کنید.

1.22. ارزش ارائه دهید: چیزی ارزشمند یا منحصر به فرد را به مخاطبان خود ارائه دهید، مانند یک آزمایش رایگان یا انحصاری.

1.23. پیشنهاد تبلیغاتی: شامل یک پیشنهاد یا تخفیف ویژه برای شرکت بالقوه برای اقدام.

1.24. از بهترین شیوه های استفاده: تبلیغ خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید تا ببینید و دسترسی به آن را بهبود ببخشید.

1.25. پاسخگویی تبلیغ خود را آزمایش کنید: اطمینان حاصل کنید که تبلیغ شما به سرعت بارگیری می شود و در دستگاه ها و پلتفرم های مختلف به راحتی کار می کند.

1.26. از گزینه های هدف استفاده کنید: از گزینه های هدف پیشرفته برای انتخاب مخاطب به ایده آل خود استفاده کنید.

1.27. ارائه پشتیبانی: گزینه های پشتیبانی مانند شماره تلفن یا ویژگی چت را برای رفع نگرانی های احتمالی ارائه می دهد.

1.28. ردیابی عملکرد: ابزارهای تحلیلی برای نظارت بر عملکرد تبلیغات خود و تصمیم گیری برای استفاده از آن.

1.29. خلاق باشید: با تفاوت آزمایش‌ها برای متمایز شدن از رقبا، قالب‌های تبلیغاتی، تصاویر بصری و پیام‌رسانی را اجاره کنید.

1.30. در روندهای صنعت به روز بمانید: برای بهبود استراتژی های خود از آخرین روندها و بهترین شیوه ها به روز باشید.

1.31. آزمایش بر تجربه کاربر: از کلیک بر روی تبلیغ برای خرید یا تبدیل، یک تجربه کاربری یکپارچه را در اولویت قرار دهید.

1.32. آزمایش و تکرار: به طور مداوم تبلیغات خود را آزمایش کنید، از نتایج بیاموزید و بررسی خود را برای بهتر اصلاح کنید.

1.33. صبور باشید: قبل از ایجاد تغییرات یا اصلاحات شدید، به تبلیغ خود زمان بدهید تا اجرا شود.

1.34. به برند خود وفادار بمانید: اطمینان حاصل کنید که تبلیغ شما با هویت، صدا و ارزش های برند شما مطابقت دارد.

1.35. اصیل باشید: با برجسته کردن ویژگی‌ها و ارزش‌های خاص به‌فرد برندتان، اصالت را در تبلیغ خود نشان دهید.

  1. 5 مرحله مهم در نوشتن یک تبلیغ آنلاین جذاب

برای ایجاد یک تبلیغ آنلاین جذاب، این پنج مرحله را دنبال کنید:

2.1. یک هدف مشخص کنید: یک هدف خاص برای تبلیغ خود تعیین کنید، مانند افزایش مصرف از برند یا افزایش فروش.

2.2. درباره مخاطبان هدف خود تحقیق کنید: اطلاعاتی در مورد جمعیت شناسی، علایق و رفتار مخاطب آنلاین هدف خود را جمع آوری کنید تا پیامی را با آن ایجاد کنید.

2.3. یک پیشنهاد ارزش قانع کننده ایجاد کنید: به طور واضح محصول یا خدمات خود و نحوه رفع نیازهای مخاطب را بیان کنید.

2.4. قالب تبلیغاتی مناسب را انتخاب کنید: قالب تبلیغاتی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با هدف و هدف شما همخوانی داشته باشید، مانند یک تبلیغ نمایشی، تبلیغ ویدیویی یا تبلیغ رسانه های اجتماعی.

2.5. آگهی‌های خود را آزمایش کنید و بهینه کنید: به طور منظم داده‌های آگهی‌های خود را بررسی کنید و کیفیت را برای بهبود اثربخشی آن انجام دهید.

  1. 7 موردی که هنگام نوشتن یک تبلیغ آنلاین جذاب باید از آن جلوگیری کنید

برای ایجاد یک تبلیغ آنلاین از هفتم زیر کنترل کنید:

3.1. استفاده از پیام‌های عمومی یا مبهم: استفاده از زبان مبهم یا کلیشه‌هایی که ارزش محصول یا خدمات شما را به‌طور مستقیم منتقل نمی‌کنند، خودداری کنید.

3.2. نادیده گرفتن بهینه سازی موبایل: مطمئن شوید که تبلیغ شما برای موبایل مناسب است، زیرا از کاربران از طریق تلفن های هوشمند خود به اینترنت دسترسی دارند.

3.3. نادیده انتخاب گزینه های هدف: از گزینه های هدف پیشرفته برای دستیابی به ایده آل خود و بهبود عملکرد تبلیغات استفاده می کنید.

3.4. صرفاً بر قیمت: در حالی که تخفیف ها و تبلیغات می توانید انتخاب کنید، اولویت را برای نمایش ارزش و ارزش محصول یا خدمات قرار دهید.

3.5. ادعاهای بیش از حد یا اغراق آمیز: در مورد ویژگی ها و امکانات محصول خود صادق و شفاف باشید با مشتریان بالقوه اعتماد ایجاد کنید.

3.6. نادیده گرفتن تجربه کاربر: برای رسیدن به نتایج، یک تجربه استفاده از یکپارچه را از کلیک بر روی آگهی تا خرید یا تغییر در اولویت قرار دهید.

3.7. آزمایش‌ها تکرار نشدن: به طور مداوم تبلیغات خود را آزمایش کنید، از نتایج بیاموزید و خود را برای عملکرد بهتر اصلاح کنید.

  1. 3 عنوان مرجع معتبر

برای حمایت از پاسخ، در اینجا سه ​​عنوان مرجع معتبر وجود دارد:

4.1. “نوشتن تبلیغات آنلاین: راهنمای عملی” توسط دیوید دبلیو میچل و ویلیام سی. بارلو

4.2. “مفهوم تبلیغات: درک تبلیغات و نقش آن در مارکت” توسط فیلیپ کاتلر و کوین لین کلر

4.3. “بازاریابی دیجیتال: استراتژی ها، روش ها و ابزارها برای دوران پسا دیجیتال” نوشته اریک تی پیترسون و لورا اچ بی دیویس

33 نکته برای نوشتن یک تبلیغ آنلاین جذاب

  1. مختصر باشید: تبلیغ خود را کوتاه، شیرین و دقیق نگه دارید. کاربران آنلاین دامنه توجه کوتاهی دارند، بنابراین پیام خود را واضح و قابل فهم بیان کنید.
  2. از سرفصل های جلب توجه استفاده کنید: عنوان ایجاد کنید که جذاب باشد و خواننده را جلب کند.
  3. مزایا را برجسته کرد، نه ویژگی‌ها: به جای فهرست کردن ویژگی‌های آن، روی افزایش محصول یا خدمات ارائه شده می‌توانید استفاده کنید.
  4. از زبان عاطفی و قوی استفاده کنید: برای برانگیختن احساسات در مشتریان بالقوه، کلمات دارای بار احساسی را بگنجانید.
  5. آن را ساده نگاه دارید: از زبان ساده استفاده کنید و از اصطلاحات خاص خودداری کنید. تبلیغ شما باید به راحتی قابل درک و قابل ارتباط با مخاطبان هدف شما باشد.
  6. Clear Call to Action را وارد کنید: به مخاطبان خود دقیقاً چه کاری را می توانید انجام دهید، چه بازدیدی از وب سایت شما، خرید یا ثبت نام یک خبرنامه را انجام دهید.
  7. از تصاویر قدرتمند استفاده کنید: شامل تصاویر یا ویدیوهایی با کیفیت بالا می‌شود که از پیام شما پشتیبانی می‌کند و توجه خواننده را به خود جلب می‌کند.
  8. شخصی‌سازی: مستقیماً مخاطبان خود را با خطاب قرار می‌دهند و به آن‌ها احساس می‌کنند که به صورت جداگانه با آنها صحبت می‌کنند.
  9. معتبر باشید: در تبلیغ خود صادق باشید و از ادعاها یا وعده های نادرست خودداری کنید.
  10. آزمایش فرمت های مختلف تبلیغات:با قالب‌های تبلیغاتی مختلف، مانند تبلیغات ویدیویی یا چرخ فلکی، آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای مخاطب هدف شما بهترین کار را دارد.
  11. احساس فوریت ایجاد کنید: از کلماتی مانند “پیشنهاد زمان محدود” یا “اکنون اقدام کنید” برای اقدام فوری استفاده کنید.
  12. مخاطبان خود را هدف قرار دهید: مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید و تبلیغات خود را بر اساس نیازها و ویژگی های خاص خود تنظیم کنید.
  13. بهینه سازی برای موبایل: اطمینان حاصل کنید که تبلیغ شما برای موبایل مناسب است، زیرا اکثر کاربران آنلاین از طریق تلفن های هوشمند خود به اینترنت دسترسی دارند.
  14. تست A/B: نسخه‌های مختلف تبلیغ خود را آزمایش کنید تا ببینید کدام یک بهترین عملکرد را دارد.
  15. آن را جاری نگاه دارید: تبلیغ خود را به طور منظم به روز کنید تا آن را تازه و مرتبط نگه دارید.
  16. از اثبات استفاده اجتماعی: برای اینکه به مشتریان بالقوه بپردازید، نشان دهید که دیگران با محصول یا خدمات شما موفق بوده‌اند، توصیه‌ها، بررسی‌ها، یا مطالعاتی را در نظر بگیرید.
  17. آن را می‌توان به اشتراک گذاشت: تبلیغی ایجاد کنید که افراد بخواهند با دوستان و دنبال‌کنندگان خود به اشتراک بگذارند.
  18. شفاف باشید: قیمت و شرایط و ضوابط مرتبط با پیشنهاد خود را به وضوح بیان کنید.
  19. پیشنهاد فروش منحصر به فرد به فرد خود (USP) را به نمایش بگذارید:آنچه محصول یا خدمات شما را از رقبای متمایز می کند، برجسته کنید.
  20. یکنواخت باشید: در همه تبلیغات خود با صدای برند و سبک بصری ثابتی داشته باشید.
  21. از رویدادهای فصلی استفاده کنید: تبلیغ خود را به رویدادهای فصلی یا تعطیلات گره بزنید تا مرتبط تر و جذاب تر شود.
  22. تخفیفات انحصاری را پیشنهاد دهید:پیشنهادها یا تخفیف‌های ویژه ارائه تا افراد را سریع انجام دهید.
  23. از اعداد استفاده کنید: برای پشتیبانی از ادعاهای خود، آمار یا درصدهای مشخصه را بررسی کنید.
  24. مکالمه باشید: تبلیغ خود را طوری بنویسید که در حال گفتگو با مخاطبان هدف خود هستید.
  25. اصلاح: اطمینان حاصل کنید که آگهی شما اشتباهات دستوری و املایی است.
  26. عملکرد خود را ردیابی کنید:بر عملکرد تبلیغات خود نظارت کنید تا ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیاز به بهبود دارد.
  27. تخصص خود را به نمایش بگذارید: خود را به عنوان یک متخصص در زمینه کاری خود قرار دهید تا با افزایش اعتماد ایجاد کنید.
  28. به‌روز بمانید: روندهای صنعت را زیر نظر داشته باشید و استراتژی تبلیغات خود را بر اساس آن تنظیم کنید.
  29. از شکلک‌ها هوشمندانه استفاده کنید: از ایموجی‌ها برای افزودن شخصیت و احساسات، اما از آن‌ها به اندازه و مناسب استفاده کنید.
  30. پلتفرم خود را در نظر بگیرید: تبلیغ خود را بر اساس ویژگی های پلتفرم که از آنها استفاده می کنید، زیرا پلتفرم های مختلف دارای جمعیت شناسی و قالب های تبلیغاتی متفاوت هستند.
  31. صبور باشید: یافتن فرمول تبلیغاتی عالی ممکن است زمان ببرد، بنابراین صبور باشید و به آزمایش و بررسی خود ادامه دهید.
  32. آنها را وارد کنید: عناصری، مانند آزمون‌ها یا نظرسنجی‌ها را برای جذب مخاطبان خود بررسی کنید.
  33. همگام با: از قالب‌ها، ویژگی‌ها و ابزارهای تبلیغاتی جدید با فناوری جدید تا از رقیب جلوتر بمانید.

4 مرحله مهم برای نوشتن یک تبلیغ آنلاین جذاب

  1. هدف خود را تعریف کنید: به ارزیابی خود را برای تبلیغات کمپینی، مانند ایجاد سرنخ، افزایش فروش، یا افزایش آگاهی از برند، مشخص کنید.
  2. مخاطب هدف خود را شناسایی کنید: برای ایجاد تبلیغ مناسب، در مورد جمعیت، یک دیدگاه و رفتار مخاطب آنلاین هدف خود تحقیق کنید.
  3. یک پیام قانع کننده ایجاد کنید: یک پیام قوی و جلب توجه ایجاد کنید که با مخاطبان شما تنین تنظیم شود و اقدام را انجام دهد.
  4. پلتفرم مناسب را انتخاب کنید: بهترین پلتفرم یا پلتفرم های تبلیغاتی را برای مخاطبین و اهداف خود انتخاب کنید، مانند تبلیغات گوگل، تبلیغات فیس بوک، یا تبلیغات اینستاگرام.

8 چیزی که هنگام نوشتن یک تبلیغ آنلاین جذاب باید از آن جلوگیری کنید

  1. گمراه‌کننده نباشید: از ادعاهای نادرست یا استفاده از تاکتیک‌های فریبنده در تبلیغات خود را بشویید.
  2. از اصطلاحات واژگان بیش از حد خودداری کنید: از اصطلاحات مخصوص صنعت که ممکن است مشتریان بالقوه را گیج یا بیگانه دوری کنید.
  3. از متن طولانی و سخت بگیرید: با توجه به جملات طولانی و پیچیده، تبلیغ خود را مختصر و قابل درک نگه دارید.
  4. از تصاویر یا ویدیوهای با کیفیت پایین استفاده نکنید:تصاویر با کیفیت پایین می‌تواند به تصویر برند شما آسیب برساند و مشتریان بالقوه را از تبلیغات شما منصرف کند.
  5. از تاکتیک‌های از حد تهاجمی جلوگیری کنید: در حالی که احساس فوریت مهم است، از زبان بیش از حد تهاجمی استفاده می‌شود که ممکن است مصرف بالقوه را خفه بیش از حد انجام دهید.
  6. آزمایش را فراموش نکنید:عدم آزمایش نسخه‌های مختلف تبلیغ شما می‌تواند منجر به دستیابی به فرصت‌ها برای بهبود عملکرد شود.
  7. جلوگیری از تعداد زیاد تبلیغات:بخشی تبلیغات شود.
  8. بهینه‌سازی موبایل را نادیده نگیرید: با ادامه استفاده از تلفن همراه، نادیده گرفتن بهینه‌سازی تلفن همراه می‌تواند باعث عملکرد ضعیف تبلیغات و کاهش هزینه‌های تبلیغاتی شود.
  1. تعالی بازاریابی دیجیتال: یک ویژگی یکپارچه توسط تام اولتون، مارک تاداجوسکی و کری شپرد (2018). این کتاب راهنمای جامعی برای بازاریابی دیجیتال، از جمله بهترین روش‌ها برای ایجاد تبلیغات آنلاین می‌دهد.
  2. راهنمای کپی‌نویسی AdWeek: 101 راز برای تبلیغات بزرگ‌تر توسط مارک استیونز (2002). این راهنمای کلاسیک نکات و تکنیک های عملی را برای ایجاد یک نسخه تبلیغاتی جذاب و ارائه می دهد.
  3. هنر تبلیغات: درک انقلاب تبلیغات توسط آل ریس و لورا ریس (2002). این کتاب تاریخچه و تبلیغات را بررسی می‌کند و بینش‌هایی را در مورد آنچه که یک تبلیغ موفق می‌کند می‌کند.

32 نکته برای نوشتن یک تبلیغ آنلاین جذاب

نوشتن یک تبلیغ آنلاین جذاب برای جلب توجه مشتریان بالقوه و ایجاد تبدیل بسیار مهم است. در اینجا 32 نکته برای ایجاد تبلیغات آنلاین جذاب و کمک موثر وجود دارد:

1. مخاطب هدف خود را مشخص کنید:به وضوح مشخص کنید که تبلیغ شما چه پیامی را هدف قرار دهید تا شما را به درستی تنظیم کند.

2. با یک عنوان جذاب توجه را جلب کنید:یک عنوان جذاب استفاده کنید که توجه خواننده را جلب کرده و کنجکاوی او را برانگیزد.

3. آن را مختصر نگاه دارید:تبلیغات آنلاین فضای محدودی دارند، بنابراین مطمئن شوید که پیام شما واضح و مختصر است.

4. مزایا را برجسته کنید:به‌جای ویژگی‌های محصول یا خدمات خود، برای استفاده از آن استفاده کنید.

5. از زبان متقاعد کننده استفاده کنید:از زبان متقاعد کننده استفاده کنید تا خوانندگان را متقاعد کنید که به محصول یا خدمات شما نیاز دارید چرا نیاز دارید.

6. شامل یک فراخوان برای اقدام (CTA):از خوانندگان می خواهند با گنجاندن یک CTA واضح، مانند «اکنون بخرید» یا «امروز ثبت نام کنید»، اقدامی انجام دهنده.

7. احساس فوریت کنید: با استفاده از کلماتی مانند «پیشنهاد زمان محدود» یا «معامل انحصاری»، اقدام فوری را انجام دهید.

8. از تصاویر بصری قدرتمند استفاده کنید:عناصر بصری مانند تصاویر یا ویدیوها می توانند جذابیت تبلیغ را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

9. اهرم اثبات اجتماعی:برای ایجاد اعتماد و اعتبار از توصیفات، بررسی ها، یا بررسی ها استفاده کنید.

10. آگهی‌ها را شخصی کنید:آگهی‌ها را طوری تنظیم کنید که با تک تک کاربران بر اساس اولویت‌ها یا مشاهده مرور آنها انجام شود.

11. بهینه سازی برای دستگاه های تلفن همراه: اطمینان حاصل کنید که تبلیغ شما برای موبایل مناسب است، زیرا توجه کاربران اینترنتی از طریق تلفن های هوشمند خود به محتوای دسترسی قابل توجه است.

12. از تکنیک های داستانی استفاده کنید:خوانندگان را با گفتن داستانی جذاب که با احساسات آن‌ها مرتبط است، درگیر کنید.

13. روی نقاط فروش مشخص به فرد (USP) را بررسی کنید:چه محصول یا خدمات شما را از شما انجام دهیدرقبا متمایز می کند، برجسته کنید.

14. از اعداد یا آمار استفاده کنید:ارقام یا آمارهای خاص را برای افزایش اعتبار و افزایش تأثیر تبلیغات در آن بگنجانید.

15. قالب‌های تبلیغاتی مختلف را آزمایش کنید: با قالب‌های تبلیغاتی مختلف، مانند بنرها، پنجره‌های بازشو، یا تبلیغات بومی آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای مخاطبان بهتر است.

16. آگهی را بر اساس پلتفرم تنظیم کنید:تبلیغ خود را با پلتفرم یا وب سایتی که در آن نمایش داده می شود، سفارشی کنید.

17. از افعال قوی استفاده کنید:عملکرد افعال را برای ایجاد حرکت و حرکت انتخاب کنید.

18. به نقاط مورد توجه توجه کنید: نقاط درد مشترک را که هدف شما را با آن هدف قرار دهید شناسایی کنید و نشان دهید که چگونه محصول یا خدمات شما می تواند آنها را حل کند.

19. شفاف باشید:اطلاعات دقیق و خدمات دقیق در مورد محصول یا خود ارائه دهید تا با بالقوه اعتماد ایجاد کنید.

20. مشوق‌های پیشنهادی:پیشنهادات ویژه، تخفیف‌ها یا هزینه‌های رایگان را برای کاربران دیگر به روی آگهی‌هایی که ارائه می‌کنید کلیک کنید.

21. قرار دادن تبلیغات را در نظر بگیرید: مکان‌های تبلیغاتی استراتژیک را انتخاب کنید که با رفتار و علایق آنلاین مخاطبان هدف شما همسو باشد.

22. سرفصل ها و CTA های مختلف را آزمایش کنید: A/B سرفصل ها و CTA های مختلف را آزمایش می کنند تا مشخص کنند کدام یک از بهترین نتایج را دارند.

23. شامل کلمات کلیدی مرتبط:کپی آگهی خود را با کلمات کلیدی مرتبط بهینه کنید تا در نتایج موتورهای جستجوی افزایش افزایش پیدا کنید.

24. طراحی را تمیز و بی نظم نگه دارید:از شلوغی بیش از حد خود با عناصر متنی یا بصری زیاد خودداری کنید.25. خواندن آن را آسان کنید:از فونت های خوانا و اندازه فونت مناسب برای اطمینان از خوانایی استفاده کنید.

26. از کلمات قوی استفاده کنید:کلمات قدرتمند و متقاعد کننده ای را که احساسات را برمی انگیزد احساس فوریت ایجاد می کند، در آن بگنجانید.

27. مطابقت با برند هویت: اطمینان حاصل کنید که تبلیغ شما با لحن، صدا و هویت کلی برند شما مطابقت دارد.

28. نظارت و تحلیل و تحلیل عملکرد:به طور منظم بر روی تبلیغات خود نظارت کنید و بر اساس بینش داده ها، برنامه ها را انجام دهید.

29. در بین کانال‌ها ثابت باشید:در پیام‌رسانی، تصاویر بصری و برندسازی در کانال‌های تبلیغاتی مختلف یکپارچگی را حفظ کنید.

30. علامت گذاری مجدد را در نظر بگیرید:برنامه های انتخاب مجدد را برای هدف قرار دادن کاربرانی که قبلاً با برند شما داشته اید، اجرا کنید.

31. نسخه‌های مختلف تبلیغات را آزمایش کنید: با نسخه‌های تبلیغاتی آزمایش‌های مختلف را انتخاب کنید تا کدام یک را به بهترین وجه در بین مخاطبانتان انتخاب کنید.

32. بهینه سازی مداوم:به طور منظم تبلیغات خود را بر اساس عملکرد و بازخورد کاربران انجام دهید تا نتایج را به نتایج برسانید.

6 مرحله مهم

علاوه بر نکات ذکر شده در بالا، شش مرحله مهم برای ایجاد یک تبلیغ آنلاین جذابیت وجود دارد:

1. روشنی را تعیین کنید: اهداف افقی را که می توانید با کمپین تبلیغاتی خود به آن برسید، تعریف کنید.

2. تحقیقات بازار را می‌توانید انجام دهید: در مورد اهداف، نکات و نکات دردناک برای هدف خود اطلاعاتی کسب کنید تا تبلیغات را ایجاد کنید.

3. یک پیشنهاد متقاعد کننده ایجاد کنید:یک پیشنهاد غیرقابل مقاومت ایجاد کنید که ارزشی ایجاد کند و کاربران را به اقدام کند.

4. یک تبلیغ چشم نواز طراحی کنید: روی طراحی باکیفیت سرمایه گذاری کنید که توجه داشته باشید که جلب شود و از رقبای متمایز شود.

5. پلتفرم تبلیغاتی مناسب را انتخاب کنید:مناسب ترین پلتفرم تبلیغاتی را بر اساس جمعیت و رفتار مخاطب هدف خود انتخاب کنید.

6. نظارت، تحلیل و تحلیل و اصلاح:به طور منظم بر عملکرد تبلیغات خود نظارت کنید، داده ها را تجزیه و تحلیل کنید و برای بهینه سازی نتایج انجام دهید.

۹ چیزی که باید آن را انجام دهید

برای اطمینان از اثربخشی تبلیغات آنلاین خود، از برخی مشکلات ضروری است. در اینجا 9 چیزی وجود دارد که باید از آنها جلوگیری کرد:

1. پیچیدگی بیش از حد پیام: پیام خود را ساده و قابل فهم نگاه دارید. از استفاده از اصطلاحات تخصصی یا زبان پیچیده که ممکن است خوانندگان را سردرگم کند، خودداری کنید.

2. نادیده گرفتن بهینه سازی موبایل:با استفاده روزافزون از دستگاه های تلفن همراه، عدم موفقیت موبایل در بهینه سازی تبلیغات برای می تواند از دست دادن فرصت ها جلوگیری کند.

3. نادیده گرفتن اطلاعات بینش:به طور منظم داده های کمپین های تبلیغاتی خود را تجزیه و تحلیل کنید و تصمیم گیری کنید که آیا این اشتباه بینش ها به جای فرضیات تغییر می کند.

4. استفاده از تصاویر نامربوط یا تصاویر استوک:تصاویر را انتخاب کنید که با محصول یا خدمات شما مرتبط هستند، از تصاویر عمومی یا استفاده از تصاویر سهام خودداری کنید.

5. تمرکز بر ویژگی‌ها:به‌جای برجسته‌تر کردن صرفاً ویژگی‌های محصول، بر مزایا و ارزش‌هایی است که برای زندگی ارمغان می‌آورد.

6. نادیده گرفتن آزمایش:آشایش A/B عناصر مختلف تبلیغاتی برای شناسایی آنچه که در بین مخاطبان شما به بهترین شکل ظاهر می شود، بسیار مهم است.

7. بیش از حد پرفروش یا زورگو بودن:بین زبان متقاعدکننده و بیش از حد از حد فروش متمرکز بودن را با هم انجام دهید. از زورگویی یا پرخاشگری در نظر خود را فراموش کنید.

8. عدم ثبات در کانال‌ها: پیام‌ها، برندسازی و تصاویر بصری را در کانال‌های تبلیغاتی مختلف حفظ کنید تا برند را تقویت کنید.

9. نادیده گرفتن بازخورد مشتری:به مصرف مشتریان گوش دهید و به بازخوردها یا مسائلی که برای ایجاد اعتماد و بهبود کمپین‌های تبلیغاتی‌تان مطرح می‌شود، بپردازید.

منابع :

  1. HubSpot: HubSpot یک پلت فرم بازاریابی و فروش پیشرو است که بینش و منابع ارزشمند را در جنبه‌های مختلف بازاریابی دیجیتال، از جمله تبلیغات آنلاین می‌کند.
  2. نیل پاتل: نیل پاتل یک متخصص مشهور در زمینه دیجیتال است که دانش و نکات مهمی در مورد ایجا است. تبلیغات آنلاین خود از طریق سایت و وبلاگ به اشتراک می گذارند.
  3. مرکز راهنمای Google Ads: مرکز راهنمای Google Ads منبع معتبری است که توسط Google ارائه می‌شود و اطلاعات جامعی را برای ایجاد تبلیغات آنلاین موفق با استفاده از پلتفرم Google Ads ارائه می‌دهد.