ترفندها و نکته های طلایی برای خوش گذراندن در خانه به تنهایی

  1. خلاق باشید: از وقت خود در خانه برای کشف جنبه خلاقانه خود استفاده کنید. نقاشی، طراحی، نوشتن، عکاسی یا هر سرگرمی دیگری که از آن لذت می برید را امتحان کنید.
  2. کتاب بخوانید: با یک کتاب خوب بپیچید و در دنیایی متفاوت گم شوید. می‌توانید طیف وسیعی از کتاب‌ها را در کتابخانه محلی خود یا آنلاین پیدا کنید.
  3. تماشا یک فیلم: فیلمی را انتخاب کنید که قصد تماشای آن را داشته‌اید و در حین حضور در آن از پاپ کورن و تنقلات لذت ببرید.
  4. گوش دادن به موسیقی: در لیست پخش مورد علاقه خود قرار دهید یا هنرمندان جدیدی را در پلتفرم های پخش موسیقی کشف کنید.
  5. چرت بزنید: گاهی اوقات بهترین راه برای تفریح ​​این است که به سادگی استراحت کنید و دوباره شارژ کنید. چرت بزنید و با احساس سرزندگی و شادابی از خواب بیدار شوید.
  6. فعال شوید: از زمان خود در خانه برای انجام تمرینات ورزشی استفاده کنید. سعی کنید کمی یوگا انجام دهید، برای دویدن بروید یا یک ورزش انجام دهید.
  7. چیزی جدید بیاموزید: از منابع آنلاین برای یادگیری یک مهارت یا سرگرمی جدید استفاده کنید. می‌توانید آموزش‌هایی در مورد همه چیز از آشپزی گرفته تا کدنویسی پیدا کنید.
  8. تجمیع و سازماندهی: از زمان خود در خانه برای شلوغ کردن و سازماندهی فضای خود استفاده کنید. این می تواند یک روش درمانی و سازنده برای صرف وقت شما باشد.
  9. ذهن‌آگاهی را تمرین کنید: هر روز چند دقیقه را به تمرین مراقبه ذهن آگاهی یا تمرین‌های تنفس عمیق اختصاص دهید. این می تواند به شما کمک کند که تمرکز و تمرکز بیشتری داشته باشید.
  10. ارتباط با دوستان و خانواده: از فناوری برای ارتباط با عزیزانی که دور هستند استفاده کنید. می‌توانید چت ویدیویی، ارسال پیام، یا اشتراک‌گذاری عکس‌ها و به‌روزرسانی‌ها را انجام دهید.
  11. بیرون بروید: پیاده روی کنید، پیاده روی کنید یا به سادگی در حیاط خلوت خود بنشینید و از هوای تازه لذت ببرید. بیرون بودن می تواند راهی عالی برای پاکسازی ذهن و تقویت روحیه شما باشد.
  12. پارتی رقص برگزار کنید: موسیقی مورد علاقه خود را اجرا کنید و در اتاق نشیمن خود برقصید. این می تواند یک راه سرگرم کننده و پرانرژی برای گذراندن وقت شما باشد.
  13. یک دستور غذای جدید را امتحان کنید: از دستور العمل های آنلاین برای امتحان یک غذا یا روش آشپزی جدید استفاده کنید. ممکن است یک غذای مورد علاقه جدید پیدا کنید!
  14. یک تور مجازی داشته باشید: از منابع آنلاین برای بازدید مجازی از موزه، مکان تاریخی یا مقصد دیگری که همیشه می‌خواستید بازدید کنید، استفاده کنید.
  15. یادگیری زبان جدید: از برنامه های یادگیری زبان یا دوره های آنلاین برای یادگیری زبان جدید استفاده کنید. این می تواند یک راه سرگرم کننده و چالش برانگیز برای گذراندن وقت شما باشد.
  16. بازی های داخلی: اگر به دنبال کاری برای انجام دادن در داخل هستید، بازی های رومیزی، بازی های کارتی، یا بازی های ویدیویی را امتحان کنید.
  17. پازل انجام دهید: جدول کلمات متقاطع، سودوکو یا پازل را امتحان کنید تا ذهن خود را تیز و درگیر نگه دارید.
  18. از فناوری فاصله بگیرید: گاهی اوقات، خوب است که از فناوری فاصله بگیرید و مدتی را بدون برق بگذرانید. سعی کنید کتاب بخوانید، پیاده روی کنید، یا به سادگی در سکوت بنشینید.
  19. یک روز اسپا داشته باشید: از وقت خود در خانه برای نوازش خود استفاده کنید. سعی کنید یک ماسک صورت انجام دهید، به خودتان مانیکور بدهید یا یک حمام آرامش بخش انجام دهید.
  20. درباره یک موضوع جدید بیاموزید: از منابع آنلاین برای اطلاع از موضوعی که مورد علاقه شماست استفاده کنید. این می تواند هر چیزی از نجوم گرفته تا جانورشناسی باشد.
  21. باغبانی انجام دهید: اگر انگشت شست سبز دارید، از وقت خود در خانه برای مراقبت از گیاهان و باغ خود استفاده کنید.
  22. عکاسی کنید: دوربین یا تلفن خود را بردارید و در اطراف محله خود یا پارکی در اطراف قدم بزنید. سعی کنید از چیزهایی که توجه شما را جلب می کند عکس بگیرید.
  23. داستان بنویسید: از تخیل خود برای نوشتن یک داستان کوتاه یا شعر استفاده کنید. این می تواند یک راه سرگرم کننده و خلاقانه برای گذراندن وقت شما باشد.
  24. پارتی رقص با حیوانات خانگی خود داشته باشید: اگر حیوانات خانگی دارید، از وقت خود در خانه استفاده کنید تا با آنها یک مهمانی رقص برگزار کنید. این می تواند یک راه سرگرم کننده و احمقانه برای گذراندن وقت با هم باشد.

در خاتمه، راه‌های زیادی برای تفریح ​​در خانه وجود دارد. چه به دنبال چیزی خلاقانه، آموزشی، یا صرفا آرامش بخش باشید، فعالیت های زیادی برای انتخاب وجود دارد. به یاد داشته باشید که همیشه ایمنی و رفاه خود را در اولویت قرار دهید و در صورت نیاز به دنبال کمک باشید.

منابع :‌

  1. «هنر تنها بودن» اثر سارا میتلند
  2. «شادی بینg Alone” نوشته جنیفر هچت
  3. «قدرت تنهایی» اثر مایکل کیمل